I КТО

«Укрзалізниця» співпрацюватиме з німецькою HHLA для розвитку інтермодальних перевезень в Україні та країнах Балтії та Східної Європи


АТ «Укрзалізниця» (УЗ, Київ) співпрацюватиме з німецькою логістичною компанією Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) для розвитку інтермодальних залізничних перевезень в Україні та в перспективі – у країнах Балтії та Східної Європи.


Як повідомив міністр інфраструктури України Владислав Криклій на своїй сторінці у Facebook у четвер, відповідний Меморандум про взаєморозуміння і співпрацю було підписано між компаніями в четвер.


«Законопроєкт про мультимодальні перевезення, розроблений Мінінфраструктури, залишається для нас одним із пріоритетів для подальшого розвитку транспортної галузі. Він не лише сприятиме захисту навколишнього середовища через переорієнтацію значної частини перевезень з автошляхів на річку та інші екологічні види доставки, а й значно спростить всі процедури. Незалежно від зміни видів транспорту та складної логістики, здійснювати перевезення вантажу можна буде всього за одним перевізним документом – документом мультимодального перевезення. Це оптимізує час і витрати, збільшить обсяги перевезень всередині країни і покращить сервіс. Ми заручаємося підтримкою наших німецьких колег і профільних фахівців морської та залізничної галузі для обміну досвідом та продовження розвитку цього напряму», - прокоментував підписання Меморандуму Міністр інфраструктури України Владислав Криклій.


За його словами, згідно з Меморандумом, у найближчій перспективі німецьким і українським перевізникам необхідно буде узгодити дії щодо визначення та впровадження заходів із підвищення якості послуг у рамках відповідальності сторін; здійснювати постійний моніторинг та усунення недоліків.


Крім того, Меморандум передбачає визначення заходів для поліпшення пропускної спроможності залізничної станції «Одеса-порт» та залізничної інфраструктури з метою забезпечення збільшення вантажообігу порту; вжиття заходів для підвищення ефективності комерціалізації інтермодальних поїздів; узгодження тарифів згідно з міжнародними практиками.


«У довгостроковій перспективі необхідно визначитися щодо потреби в рухомому складі для забезпечення інтермодальних перевезень, доцільності використання легких мультисистемних електровозів і з'ясувати основні вимоги до розміщення, фінансування та функціонування терміналів на підставі зростання», - додав Криклій.



Subsidiary Company Container Terminal Odessa member of the HHLA Group Tue Nov 24 02:55:53 2020